Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg under februari 2012

Av anna carolina fanny - 29 februari 2012 21:05

Idag har jag städat 2 kaninburar (har 3 kvar),varit och skrinnat med min lillebror och varit till en kompis! janinajansson.blogspot.com

Vi hadd jätte roligt!!

Rikti just så beställde vi en ny telefon till mej för att min andra hade gått sönder,de gick inte att ladda den och det går inte att fixa den.. men vi beställde en Nokia 300!

Ååh! Jag har försökt att lägga upp bilder men det går inte!!

Jag får väll fråga nästa gång jag far till Carolinas!

Godnatt!

//Anna  

Av anna carolina fanny - 29 februari 2012 19:41

detta är dagens outfit! inte rikitgt något snyggt men eftersom jag var ute nästan halva dagen var den perfekt! varm och skön!

   


tröja: H&M 4.95€

halsduk: H&M 7.95€

topp: H&M 4.95€

ring: kappahl 2€ (en av de ringar jag använder mest)

tighst: lindex priset? 


okej. detta kan vara det sista inlägget innan jag sticker iväg! men jag ska försöka skriva imorgon. kanske tidsinställer något, vem vet. men nu--tv!! 

Av anna carolina fanny - 29 februari 2012 11:55

Hej! sitter här med Victoria nu. hon kom med bussen så jag var och mötte henne till buss stationen. snart ska vi fara ut och röra på oss! imorgon blir det troligen ingen bloggning för min del för jag ska och shoppa,simma och sova på hotell med victoria och hennes föräldrar. har ingen aning om vad jag kommer shoppa! men ni såg ju min önskelista från H&M! var ganska så mycket på den lista!! men victoria vet redan vad hon ska shoppa, hehe! okej, det var allt just nu jag hade att berätta men dagens outfit kommer senare ikväll. hej svejs!!  

 

victoria!!!   

   

jag!

här är några bilder från en foto-/vinterdag.   


//carro

Av anna carolina fanny - 29 februari 2012 09:26

hejsan!

jag vaknade först nu! jag vet inte hur jag kan sova så länge????

förlåt för att jag inte satte in något inlägg i går men hade så mycket att göra...

nu sitter jag i min säng och ska snart gå ner och äta något....

det blev ett kort inlägg men jag lägger ett inlägg ikväll också...

heejdåå  // fanny

bilder från i somras...

   

Av anna carolina fanny - 29 februari 2012 08:03

gomorron! vaknade ganska tidigt idag så jag tänker passa på att skriva på bloggen nu då jag ändå inte gör något! tänkte visa vad jag vill ha för sommar plagg från H&M. jag fotade bilderna från katalogen så de blev inte så bra men jag hoppas ni ser var det är!  

En enkel kortärma med det lilla extra. perfekt till jeans shorts! priset är 9.95€

  

snygga läderjackor som passar till allt! Allt från jeans till klänningar och kjolar. men om jag skulle få välja vilken färg jag skulle ta skulle det bli ett väldigt svårt val! den där svarta passar ju till allting men jag har redan en svart och den där rosa/lila så ser sjukt snygg ut så jag vet inte, vilken skulle ni ta?


 

de där där svarta vill jag ha! de ser jättesnygga ut! ett par svarta skor behövs verkligen till sommarn! (enligt mig!)


  

en snygg marinblå långärma skulle vara snyggt, speciellt till kalla sommarkvällar.


      

en virkad väst skulle jag ha velat ha redan förra sommaren men hittade aldrig någon bra. men nu har jag hittat den perfekta! söt är den!


  

en vanlig kortärma är inte fel till äga! den där rosa eller blåa skulle jag nog ta.


 

den blåa! hur fin som helst!!


 

ett par vita shorts vill jag ha, de där på bilden ser ju midjehöga ut till och med och de gör ju de bara ännu bättre!!


 

en ny svart kavaj måste jag ha. har haft min sedan jag började 1:an. så jag måste nog börja köpa en ny snart!


   

den där vit söta virkade klänningen skulle jag sååå gärna vilja ha! tänk hur snyggt det blir med ett brunt smalt bälte i midjan!


okej nu ska jag börja fara ut. vi hörs senare! (eventuellt så lägger väl anna eller fanny in något inlägg...ska vi hoppas!!)

//carro

Av anna carolina fanny - 29 februari 2012 07:51

Hej,jag kommer inte skriva så mycket nu på sportlovet för jag har datorförbud,jag får bara vara en liten stund på kvällen.

Igår var jag ju i kokkola med Fammo och min kusin,jag köpte en tröja och pyssel!

Sen på kvällen var jag på jumpa!

Idag ska jag göra...jag vet int,kanske fa och va med en kompis!

Skriver kanske mer ikv om jag har nått att skriva om!

//Anna   

Av anna carolina fanny - 28 februari 2012 15:33

 

dagens outfit:

 

tröja: H&M 19.95€

shorst: kappahl 5€

ring: kappahl 2€

 

//carro

Av anna carolina fanny - 28 februari 2012 13:02

Hej! jag såg på omröstningen att ni ville ha lite naglar här på bloggen. så därför tänker jag lägga upp naglarna jag har nu just. de är inte så fina men de duger! försökte lägga en "fransk-manikyr" fast istället med andra färger. och resultatet blev... sådär!

de här är de jag har nu...

   

...och de här är ett par gamla jag hade i januari någon gång. inte speciellt snyggt men passade väldigt bra (som ni ser) med min klädsel den dagen!   



//carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards