Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 1 april 2012

Av anna carolina fanny - 1 april 2012 18:44

Hej!

Idag har jag varit med min kompis Liza och vi har lagat en tårta till min kanin Stampe fyller 5 år,varit ute,gömt typ 20 lappar i hennes rum som det står "Ska vi ta o gråt en skvätt?" på och skrattat skitmycket!

Och Carolina,du fick no till ett bra aprilskämt!!

Imr är det torsdag och då ska jag börja fråga efter läxor tills vi far på resa,de e ju inte nå länge kvar!! :)

  Stampes tårta!

Knäckebröd,sallad,gurka,morot,kaningodis och corn flakes!

//Anna

Av anna carolina fanny - 1 april 2012 15:36


 


mommo och moffa kom hit så vi åt mockarutor, kex och choklad. mums filibabba!! :D

har också lackat naglarna på mommo och min syster. glömde tyvärr bilder. :((

jag lackade också mina egna naglar.men bilderna kommer senare eller imorgon!


annars. har ni lurat någon ännu idag? jag har glömt bort det helt! shit!

//carro ;P


Av anna carolina fanny - 1 april 2012 13:22


detta sydde (heter de så?) jag igår. ska föreställa en såndär väska som är väldigt modern nu, men jag tror nog att den kommer att användas som något annat istället! dock är den inte riktigt färdig på bilden, en knapp ska dit ännu.


vad tycker ni om den?

Av anna carolina fanny - 1 april 2012 12:15

första april idag! ska ni lura någon idag då? skulle nog vilja lura någon men vet inte vem...hmm, får fundera på det nu!

annars, hjälp vad tiden går fort. den får inte gå såhär fort. jag tyckte att det var ju just februari. någon som kan stoppa tiden åt oss?! ;)


hade en riktigt skratt-kväll igår då jennifer sov här!

vaknade ungefär klockan halv 10 och steg upp och lagade morgonmål, klädde på oss och sen for vi efter min syster som hade sovit hos en kompis. efter det åkte vi till stan för att se på vår gamla kattunge. hon var såå gullig!


snart ska vi äta mat, känner mig riktigt hungrig. sen till efterrätt blir det vitchoklad mousse! ni vet inte hur mycket jag tycker om den efterrätten! mums,mums!

ikväll så blir det läxor + så ska vi väl till fammo och faffas på "kaffe". men inget annat speciellt händer idag. //carro

   så här såg hon ut när hon var liten... ...och så här ser hon ut nu! 

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards