Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 3 april 2012

Av anna carolina fanny - 3 april 2012 18:11


Det går helt ok! (kan inte skriva mer syrran ska "öva" så kan ju inte riktigt sitta och blogga då 

//carro

Av anna carolina fanny - 3 april 2012 16:47

hejsan!

Förlåt att jag inte har skrivit på länge.

jag har inte riktigt haft tid!

Sorry...

snart ska jag på träningar di böri halv sju så jag måste börja laga mig färdig.

I dag har det varit en helt vanlig tisdag, eller M dagen...

vi hadde musik,matte & modde.

hehe...

nu ska jag böri byta om,

men skriver säkert ikväll eller imr igen så håll utsikt!

<3   

 

vi hade mysiga besök vid hotellet!

Av anna carolina fanny - 3 april 2012 16:00


några klockor jag önskar vore mina just nu! vilka skulle ni välja?

//carro

Av anna carolina fanny - 3 april 2012 14:14

   

  Dagens outfit:

T-shirt: H&M 3€

bälte: seppälä 0.50€

byxor: kappahl 27.95€

klocka: tuuri

armband: nominatino + turkiet

 

var ju som sagt ut och gå på jumppan, och jag ska säga er att det var nog den tyngsta (okej, nästan!) gången någongång!! så jag far absolut inte ut och går ikväll!


annars så fick vi ut matte proven och det riktigt åt skogen! har aldrig, ALDRIG, haft så där dåligt sen jag började 1:an! fick dessutom veta idag att det var det sista provet nu inför sommaren (!!!) hur skönt är inte det?!! men då igen så fick jag veta att vi har geografi prov veckan efter påsk och veckan efter det finska prov och följande vecka där på engelska. åj,åj då de här proven aldrig tar slut!


okej, ska sluta skriva här nu för vi får gäster och så ska jag hjälpa min syster med hennes föredrag hon har imorgon. jag minns själv då jag hade föredrag på 3:an och jag hade om dans. alltså hjälp! skulle aldrig kunna ha det mera utan att vara nervös. fattar inte att jag inte var det då.

men, men nog talat om det nu, måste sluta skriva!

byee!!

//carro

Av anna carolina fanny - 3 april 2012 07:18

God morgon! Vaknade klockan 7 och börjar 9 så jag steg upp så det inte skulle bli så stressigt då sen. Men nu har jag riktigt tråkigt! Har ätit morgonmål och borstat tänderna så allt är liksom gjort! Idag har vi jumppa och då ska vi ut och gå så det blir skönt det! Jag tror att vi inte far nå ikväll ut och gå, man skulle inte orka. Dessutom får vi gäster... Men nu måste jag börja fara,hejdåå! //carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards