Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 15 april 2012

Av anna carolina fanny - 15 april 2012 17:23

det här är mitt nomination armband:

   

//carro

Av anna carolina fanny - 15 april 2012 14:30

tror ni att det här är kul?

1. har täppt näsa och öron värk

2. måste börja öva på prov och laga läxor

3. höra på när någon sitter inne på wc:n och spyr

åj vilken kul dag liksom.


(uppträdandet gick nog riktigt bra. men scenen var dock lite liten....)

//carro

Av anna carolina fanny - 15 april 2012 09:46

hej!

snabbt en outfit som jag plockade i hop på nätet!

//fanny<3  

Av anna carolina fanny - 15 april 2012 09:40

god morgon bloggen!


vaknade med en riktigt sjuk hals och med en stockad näsa (stockad och stockad...). sen också med en som spyr i huset, usch! jag hatar sånt. nästan det värsta jag vet. springer på här och tvättar händerna stup i kvarten!


igår hade vi nog riktigt kul,såå kul! :) detta måste göras om!! var där till ca. halv 12. vi såg film och bara annars skrattade!


ska idag och uppträda och sen direkt när jag kommer hem så måste jag börja öva på prov, finska prov. det värsta provet! men men, jag har godis kvar från i fredags så det kan jag ju sitta och äta. men annars blir det nog en riktig tråk-dag. vet inte om det blir så mycket bloggning idag då jag ska och uppträda och öva på prov, men vi får hoppas att hon där Fanny skriver något också! haha, men det gör hon nog säkert! okej men nu ska jag börja avrunda här men vi hörs, bye! //carro

  

Detta hade jag på mig igårkväll.

 

halsband: syrrans!

cardigan: H&M 14.95€

topp: H&M 7.95€

shorts: H&M 9.95€

strumpbyxor: H&M

klocka: tuuri

ring: kappahl 2€

 

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards