Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 20 april 2012

Av anna carolina fanny - 20 april 2012 17:33

Haha! vet ni vad jag gör?

sitter och översätter bloggen till olika språk tex Tyska (ganska kul eftersom att jag känner igen några ord från när jag bodde i Tyskland) Engelska och Finska (ingen aning om varför jag översätter den till Finska! knäppt!)! så kul att se hur det låter/ser ut på andra språk! men, men ska sluta skriva nu,måste ju fortsätta med översättningen!! haha! hejdå! //carro

Av anna carolina fanny - 20 april 2012 17:06

en snabb fråga bara, VARFÖR SNÖAR DET???????????????????? APRIL???????? kommer att bli en riktigt kall sommar....

för att få lite mer sommar-feelis så är här en fin klänning från H&M som jag bara måste ha till sommaren. hoppas den finns i butik ännu, såg den nämligen i kokkola vid H&M men senast jag var dit fanns den inte...måste ha tag i den!! :)

 

FIN ELLER?

 

//carro

Av anna carolina fanny - 20 april 2012 14:39


kavaj: lindex

t-shirt: Gina tricot 4.90€

halsband: syrrans!

byxor: kappahl

 ring: Gina tricot 1.90

 

//carro

Av anna carolina fanny - 20 april 2012 14:01

åhhhh, så skönt med fredag! orkar ju nästan inte skriva något...jag tror att jag har nog aldrig varit så här trött på en fredag förut...

idag är det marknad med jag tror nog att jag inte far för det är så jätte dåligt väder (kallt och mulet). Alla ska typ fara utom jag! nejmen, orkar inte trängas där nu då jag är förskyld. Far och köper lösgodis och ser på någon film här hemma istället!


imorgon så blir det knappast någon uppdatering på morgonen (beror på när jag vaknar) för jag ska vara nu i helg, alltså både lördag och söndag, på något "dansläger" som är klockan 10-13 ungerfär men efter det bloggar jag nog!


har nu inget mer att berätta nu eller jag orkar inte skriva, ögonen far fast snart! hörs sen när jag piggnat till lite mer, see ya! //carro

   Idag har jag på mig de rosa byxorna, dagens outfit kommer snart! :)

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards