Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 6 april 2012

Av anna carolina fanny - 6 april 2012 21:26

efter jag just sett let´s dance så ska jag nu se mamma mia the movie för hundraelfte gången! men alltid lika roligt med "gamla" filmer. //carro

 

Av anna carolina fanny - 6 april 2012 20:35

Grrr..måsta du lägg dendär bilden!?

Idag har jag varit med min kusin Nellie och så har jag pysslat lite!

Inte så mycket mer..

Nu ska jag och se en film med mamma,pappa och Robin!

//Anna

Av anna carolina fanny - 6 april 2012 18:00

kommer att ha en frågestund här på bloggen och ni får skriva frågor (alltså rättare sagt kommentarer. eller nej jag menar där man skriver kommentarerna så ska ni skriva frågan. okej?) ända tills söndag. förstått?! hoppas ni nu kommer med riktigt kula frågor!

 // Anna, Carro & Fanny

 

(haha, Anna och Fanny!! tog den mest bästa bilden av mig själv på den här "foto-gången"!!! visst är jag snäll?!) 

Av anna carolina fanny - 6 april 2012 17:06

hej!

just nu är jag med karin men hon ska fara hem snart...

(vi sitter och nördar på disney channel)

hehe! //fanny

lite random bilder:





karin

   

jag...

 fina miner....  




















Av anna carolina fanny - 6 april 2012 15:35


min kjol som jag köpte för ungefär exakt ett år sedan blev äntligen någonting användbart! på bilden ser ni resultatet. vad tycker ni? det blev ju en liten söt topp till sommaren! //carro

Av anna carolina fanny - 6 april 2012 11:24

hej hej! hinner inte skriva mycket nu ska till mommo och moffas på påsk-mat och victoria är här nu. men dagens outfit hinner jag slänga hit nu!

  tröja: halpa halli 5€

ring: seppälä

armband: nomination + gamla

byxor: kappahl 16.95€

 

ha en bra dag! //carro   

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards