Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 5 april 2012

Av anna carolina fanny - 5 april 2012 21:40

Kolla vilka tuffa skor jag hittade på nätet hehe...

//fanny

 

Mode · skor
Av anna carolina fanny - 5 april 2012 21:39

Ojoj,förlåt för att jag inte har bloggat men jag har inte haft så mycket att blogga om,bara detdär samma..

Nå denhär veckan har gått jätte fort och riktigt snart far vi på resa!

Idag har jag varit i skolan och först hade vi matte och sen hade vi hissa efter det for vi på nån konstig påsk grej.

Här hemma har jag nu inte gjort så mycket bara varit på datorn lite,sett på tv,hjälpt min lillebror att laga påsk kort,jag ska inte gå påskhäxa det har jag inte gjort på 2-3 år nu men jag tycker det är så roligt att pyssla!

Ska försöka bli frisk nu tills vi far..sitter här och snörvlar (heter det så??) har haft ont i halsen men det har redan farit bort! Som tur är!

Godnatt!

//Anna

Av anna carolina fanny - 5 april 2012 19:56

        detta hade jag på mig på stan. kommer upp sen imorgon vad jag shoppade. :)    

victoria följde med och shoppa. och nu ska hon sova över, blir dock inte mycket bloggning, måste ju hinna prata och fotografera mm. vi träffas ju inte så ofta... 

//carro


Av anna carolina fanny - 5 april 2012 18:09

hejsan!

nu har vi äntligen påsklov.

i morn då jag vaknade lös solen in genom fönstret och så trodde jag det var en riktig vår dag,

men då jag tittade ner från mitt fönster så var det snö  

     då tänkte jag woho    

voi voi...

i dag har jag varit med jasso och karin vi var vid jassos och gjorde lite allt möjligt.

nu kommer ett kolage som jag laga just //fanny

 lite marin saker:

 



Mode · skor
Av anna carolina fanny - 5 april 2012 12:45

 


eftersom ni måste sitta instängd i er skola idag och inte kan vara ute och njuta av vår solen så har jag lagat ett kollage till er två! det första är Annas och det andra är Fannys. vad tycker ni?

glad påsk på er två!   

//carro    

Av anna carolina fanny - 5 april 2012 10:05

   Dagens:

ring: gina tricot 1.90€

klocka: tuuri

skjorta: H&M 2.95€

byxor: kappahl

 

eftersom att vi är lediga idag (ska fara och shoppa idag och jag hade tänkt ringa anna och fanny om de kommer med men då slog det mig att de är ju inte lediga idag  ) så det blev en jätte enkel outfit. en outfit man kan gå in här hemma och inte tänka på nå hur de ser ut. helt enkelt en bekväm outfit!

//carro 

Av anna carolina fanny - 5 april 2012 07:30

god morgon allihopa! sovit bra?

vaknade och såg ut genom fönstret. och jo, tro det eller ej, men det snöade. I april? men kom igen. Apil? det är ju liksom påsk på lördag. ska det snöa då också? vanligt vis (förr för kanske 2 år sen och längre) så älskade jag vintern men nu så vill jag slippa allt kallt, vill ju börja använda converse (mina fake converse som jag köpte i turkiet. fanns flera butiker att hitta såna i.) och läderjackan. när ska man få börja använda det liksom?


kan inte skriva riktigt något mera nu eftersom jag är döds-hungring. jag svälter snart! ska nog laga mycket morgonmål åt mig nu!

idag vet jag inte vad jag ska hittar på men alltid kommer det något! skulle typ vara med jennifer men inget är bestämt ännu... // Carro

    

dessa kläder rensade jag och min syster ut ur hennes kläd-skåp förra veckan. min kusin som är 1 år yngre än henne så ska få de då de kommer hit på påsken. önskar jag hade någon jag kunde få "gratis"-kläder av. men i och för sig så är det ju nog roligt att får nya saker också! ;)

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards