Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 29 april 2012

Av anna carolina fanny - 29 april 2012 07:23

god morgon!

försöker trycka så försiktigt jag kan på tangenterna så jag inte ska väcka Anna och Fanny. på något vis blir det alltid så att jag vaknar först när vi sover över. men det kan ju också bero på att Fanny nästan luggit på minn madrass inatt, typiskt Fanny!


igår så blev det en hel del skratt, speciellt mot kvällskvisten! vi skulle egentligen ha sett en film på tv4 men orkade inte så vi satt och talade bara. men ska gå in och se den där filmen snart, vi bandade den istället. har sitt den filmen redan 5 gånger men den är så bra så jag måste se den en gång till! typiskt mej det! :)


nej nu måste jag nog börja väcka liv i de här sömntutorna! funderar på att lägga musiken på högsta volym så de ska vakna. hoppas det funkar! :D // Carro

   En bild från igår.

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards