Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 26 april 2012

Av anna carolina fanny - 26 april 2012 18:49

Två av böckerna jag läste under resan!

 

Carrie Bradshaw var en småstadstjej på väg någon annanstans...


The Carrie Diaries är en humoristisk berättelse om en av vår tids mest kända tevekaraktärer. Vi får lära känna Carries vänner och familj och vi får vara med när hon till slut tar det stora steget och lämnar småstaden för sitt nya liv i New York.


Det är den första delen.


 

Äntligen är Carrie i New York och hon älskar det! Hon lär känna massa nya människor, går på galna fester och dejtar en äldre och framgångsrik man. Och bäst av allt: Hon går en skrivarkurs och kämpar för att bli författare, på riktigt!

Allt verkar helt perfekt, men Carrie upptäcker snart att livet i storstan har en baksida. Då är det tur att hon har sina nya vänner Samantha och Miranda...


Och det var andra delen!

//Anna



Av anna carolina fanny - 26 april 2012 18:37

Vi ska sköta mommos och moffas hund enda till lördag!


 

Idag har jag inte gjort nått annat än läst på prov..Tråk!

Och så har jag ju varit i skolan,förstås,men de e inte nå spännande!

//Anna


(Carolina,ha int du fått mina meddelanden?)

Av anna carolina fanny - 26 april 2012 14:48

Några smått misslyckade bilder från i somras.

(den som är längst ner och näst längst ner så de blev ju nog riktigt bra, det är bara de där första som är misslyckade.)

       

//carro 

Av anna carolina fanny - 26 april 2012 14:27

                   

//Anna

Av anna carolina fanny - 26 april 2012 13:53

helloooooo!!

är på riktigt bra humör idag, vet inte varför? men det är väl bara bra att vara på gott humör! eller?   


ikväll så ska jag kanske ut och gå med Jennifer men vi får se, det regnar nämligen men jag hoppas att det blir bättre. vi som hade nästan sommar här fick nästan vinter igen. men, men hoppas det blir bättre tills imorn.


jaa, vi fick ju som sagt kattungar och vi vet inte alls vad vi ska "döpa" dom till, men om ni kommer på något kan ni ju skriva en kommentar. mamma tyckte (jag tyckte/tycker det också) att vi ska "döpa" dom till Benny, Björn, Agneta och Anne-Frid. haha, var det inte en bra idé?  

vi har haft de här namnen redan (alltså de här under) så det kan vi inte ta igen.


Tessi, Lisa, Maja, Linus, Laban (han har vi då ännu), Mimmi, Musse, Moa, Emil, Sissi, Ludde, Oskar, Pips, Missan, Molly, Scooby, Pippi, Labulina, Kajsa och Sniff.



här är en bild på ABBA, passade ganska bra till inlägget tyckte jag! ;)


 

Jag har flera favorit- låtar av ABBA bland annat, The winner take it all, den är verkligen fin. sen också, slipping to my fingers, one of us, thank you for the music, happy new year mm. har flera favvo låtar men de är de här jag kommer på nu. //Carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards