Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 17 april 2012

Av anna carolina fanny - 17 april 2012 19:40

Här är en frisyr som jag gjorde på en "modell-docka" i söndags. hade inget annat för mig...

dock var det lite svårt att göra någon frisyr eftersom att dockan har ganska risigt hår...

    Vad tycker ni?

//carro


Av anna carolina fanny - 17 april 2012 17:24

sitter här och äter jultårtor mitt i april med jennifer hur dumt låter inte det?!?! nåjaa, ska börja äta nu, jag har inte äns börjat!


Dagens oufit:

  cardigan: H&M

halsband: syrrans

ring: gina tricot

klocka: tuuri

topp: H&M

topp: H&M

byxor: kappahl   och här har vi jultårtan!! :)

//carro

Av anna carolina fanny - 17 april 2012 14:30

vi fick en fråga, men eftersom att inte alla är "samlade" på ett ända ställe så svarar jag på den här frågan. så här lydden den:


Maja

vad skulle ni göra om ni vann en miljon euro


och frågan är vad skulle jag göra? ingen aning! skulle resa till fler olika "shopping-städer" (alltså tex. new york, tokyo, london, milano, paris mm.) där skulle jag då shoppa och bara se staden. men efter jag gjort det skulle jag väl spara pengarna tills något jag behöver dem till. vad skulle ni göra? //carro


 

Av anna carolina fanny - 17 april 2012 14:11

hello! Finska provet gick väldigt bra, tippar på att jag får 9- (ska minuset vara framföre eller efter?). men vi får se vad jag får då sen. hade nog annars en riktigt bra och vanlig skoldag idag. men dock är det bara lite jobbigt då man hela tiden måste gå och snyta sig. har en röd näsa som bara den! haha!  men måste bara säga, hur kan det börja snöa och vara så här kallt nu? hjälp, vi är ju snart i maj, väldigt konstigt.


hittade annars kameran imorse så dagens outfit kommer nog upp här under kvällen.


blir ikväll att bara ta det lungt har sjuk hals (jepp, fortfarande) och är så snuvig och så har jag hosta. går ju inte att fara ut och gå nu då det snöar och det är jättekallt +förskylning det är ingen bra kombination! har dessutom bara matte läxa = skööönt! har läst det senaste dagarna (förra veckan också) på prov och sen nästa vecka blir det nog provläsning varenda dag. har nemligen 2 prov. bläää!

nog talat om prov nu! //carro


   hittade Laban såhär en dag. någon som tycker att är lurvig?! ;)

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards