Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 4 april 2012

Av anna carolina fanny - 4 april 2012 17:23

Det är det jag har sysslat med/ska göra ikväll! Inte mycket det! Nej men jag var ut i hobbyrummet/förrådet/sovplats och klippte "sönder" några kläder. Men det blev nog riktigt bra, får mera användning för dem nu då de är mycket kortare. Ska nog fota dem pch lägga upp dem här. Men när det nu blir vet man inte. ;) om jag glömmer det ak ni börja påminna mig! :) ska börja lägga dans kläderna på mig nu och fylla på vattenflaskan så är jag redo för dans. Skynda skyna! //carro

Av anna carolina fanny - 4 april 2012 14:03

hejsan!

Sitter just nu och tittar på tv.

i dag var det en helt vanlig dag som jag oftast skriver...

i kväll ska jag på träningar.

men jag har inget riktigt att skriv om nu men hörs senare...

//fanny<3

skulle sitta finfint med alla skor!

 

Av anna carolina fanny - 4 april 2012 13:08

 


DAGENS OUFIT:

transparent skjorta: kappahl 5€

armband: gamla+nomination

ring: kappahl "ta 2 betala för 1"

bälte: seppälä 0.50€

byxor: kappahl 16.95€ (de är mer skrikig rosa IRL)

 

PÅSKLOOOOOOV!!! 

//carro

  
Av anna carolina fanny - 4 april 2012 07:00

Hej, hej! Eller godmorgon! Sista dagen i skolan före påsklov, skönt! Även fast det är roligt i skolan (ibland då!) så är det nog ändå lite skönt. Vaknade sjukt tidigt men jag kan ju ta det lungt nu då istället! Har på mig de rosa byxorna idag, men outfiten får ni se först då jag kommit hem. Har verkligen inte mycket att säga så bäst att jag slutar skriva så att jag inte skriver något tråkigt trams! ;) //carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards