Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 7 april 2012

Av anna carolina fanny - 7 april 2012 20:02

Har haft en riktigt rolig dag idag, och ännu har vi en rolig dag att se framemot! Så kul, så kul! Har fotat och ätit massor av fammos goda mat. Sitter vid fammos och faffas och skriver från min kusins iPad så det är ganska svårt att skriva men jag ska ska försöka! :) har lackat naglarna här just, det blev lila naglar med blommor på. Sitter också just nu och envisa med alla här (fammo, faffa och rebecka) att vi ska se på kvällen är din men de ska ju såklart se på smartare än en femteklassare. Ååååh, tre mot en! Var också och shoppa idag. Ja, och jag vet att jag borde sluta och shoppa, pengarna bara flyger iväg, men jag har bestämt att sluta shoppa nu på ett tag. Men det for bara 5 euro idag så inte farligt det. Hittade massor av snyggt men det var ju inte på rea. Ska sluta skriva nu måste ju vara lite social också och inte bara sitta här och skriva! Go natt på er alla läsare! // carro

Av anna carolina fanny - 7 april 2012 13:30


PRECIS så här vill jag att mitt bröllops ska se ut! ;) 

//carro

Av anna carolina fanny - 7 april 2012 12:24

GLAD PÅSK!!

Har varit ute med Joel då han har varit och gått påskhäxa..eller han liknade mer ett troll,det var nog några som sa "Jaha,här kommer ett påsktroll!" Haha! Han hade en lila peruk på sig så..

Sitter nu just och smaskar på ett påskägg har ätit kanske 5 stycken!

Ska kanske senare till mommos och moffas och fammos och faffas.

 

//Anna

Av anna carolina fanny - 7 april 2012 07:30

hejsan!

vaknade just från en skön sömn.

ska på träningar kl 11.00,

måste börja äta något snart...

i dag är det påsk! (tror jag?)

hehe!!!!

men i allafall glad påsk allihopa!

och tack för att ni läser vår blogg!!!<3<3<3<3<3

hejdåå//fanny<3

lite påsk bilder:

 

den till vänster liknar min ena pupu

 


Av anna carolina fanny - 7 april 2012 06:29

morning! vaknade för tidigt på en ledig dag, och då jag vaknar går det absolut inte att somna om! alltså jag förstår inte hur vissa människor kan först gå upp på wc och sedan går de och lägger sig igen! fattar inte! kan någon förklarar!?


idag så kommer min kusin hit och de kommer redan från morgonen så idag och några dagar framöver blir det kanske bara ett inlägg per dag. men jag vet inte. vi får se! åtminstone kommer min kusin Rebecka och jag tar mycket foton (det gör vi varenda gång de är här! hehe..) så efter de farit hem så kommer jag naturligtvis visa bilderna!

kan ju liksom inte sitta inne på datorn heller då ens kusiner kommer lång väg ifrån för att träffa släkten!


btw, GLAD PÅSK ALLA FINA LÄSARE!!


idag så ska min bror och syster gå påskhäxa. eller min bror ska gå som katt (alltså jag vet att man kan klä ut sig till andra saker då man går påskhäxa, men jag har alltid undrat varför ALLA  inte går påskhäxa och för att istället gå något annat. det heter ju ändå påskhäxa...men det där var bara något jag filofiserade om!) ska kanske sminka/måla dem i anskiktet också. 

jag minns själv då jag var mindre att påsken var en av de mest bästa högtiderna (förutom födelsedagen och julen!) och att få stiga upp på morgonen ha påskägg i huset var nästan en av de bästa händelserna på året! men med åren (hjälp, nu låter det ju som att jag är gammal!) så försvinner den där påsk-feelisen. men det såklart, nog är det ju gott att sitta och äta choklad iallafall!


okej, nu har jag nog skrivit här ett bra tag. ska börja ställa mig lite smått för dagen.Rebecka och jag kanske far och shoppa idag så det gäller att vara på alärten (stavning?) då de kommer! måste ju också vara berädd med kläderna på då alla påskäxor kommer och plingar på dörren, inte kan ju jag gå runt med pyjamas och flätor i håret då, de skulle ju tro att någon häxa flugit fel! haha, nej nu måste jag sluta skriva ni har läst redan så mycket så ni orkar nog inte höra på mera! glad påsk på er och ha en bra dag!!!! :) //carro


  

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards