Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av anna carolina fanny - 1 mars 2012 20:49

hejsan!

för en liten stund sen kom jag hem från pulka backen...

jag var dit med alva och mina vantar blev plask våta hehe...

jag har inte riktigt något att skriv om nu fö jag ha inte gjort något på hela dagen...

imr ska jag fa ti stan med  alva vi ska köp present åt jasso...

jag säger inte vad vi ska köpa för jasso kanske läser vår blogg men ja...

men nu börjar det  här inlägget ta slut så jag tänkte ba sej grattis justin bieber på 18års dagen.

jag e int så stort fan men han e snygg hehe...

hejdååå

// Fanny

 

Av anna carolina fanny - 1 mars 2012 20:36

//Anna (Yey! Jag klarade det!!!  )    

Av anna carolina fanny - 1 mars 2012 19:54

Idag har jag varit och skrinnat och varit sparkande till Supermarket 2 ggr,läst,stickat och varit med mamma till stan!

Och så har jag varit till ögonläkaren och jag ska ha nya glasögon...igen.

Ska dit igen nästa veckas torsdag för då ska jag skaffa linser..!

Förlåt för att jag inte har lagt upp nå bilder men det går inte,de står no att bilden är uppladdad men sen så kommer int den endå..?

Nå int har ja nu nå myki mer att skriva så heidå!!

//Anna   

Av anna carolina fanny - 1 mars 2012 15:45

just nu är jag väl och shoppar eller simmar vem vet?! har tidsinställt detta inlägg (första gången) så det är lite spännande! hehe. eftersom jag tidsinställer detta så vet jag inte vad jag ska skriva. men här är victoria. jag lagade en bröllops frisyr till henne och en fin diskret (brons) sminkning. vad tycks? I like it! skulle faktiskt vilja bli "makeup-artist" när jag blir "stor" och frisör men dansare skulle också passa fint. eller något inom mode...nej hörni nu tråkar jag ut er! okej vi hörs troligen imorgon. ha det bra!

       

jag verkligen älskar sminkningen! även faat den inte syns så bra så tycker jag om den! vad tycker ni? jag vill veta!


//carro

Av anna carolina fanny - 1 mars 2012 10:28

hej!

i dag är det fint väder och ganska varmt (gå ut en stund) ;)

i går på kvällen lackade jag mina naglar....

// fanny

lite bilder:

alla mina nagelack totalt 29st

 

tog de här två vanligt grå och grafitti vit<3

 

blev så här (förlåt lite suddig bild)

 

slutresultat.... va tycks? hehe hejdåå<3<3

Av anna carolina fanny - 1 mars 2012 08:24

Hinner med ett kort inlägg nu före jag far. Har tidsinställt ett inlägg åt er till klockan 16.00 ungefär.Jaa vad har jag hunnit med idag då? Inget speciellt...eller jo! Jag har hunnit lacka naglarna och lockat håret och packat något smått. Jag kommer självklart att visa bilder på min "lackning" när jag kommer hem! Och jag hoppas verkligen att anna och fanny lägger några inlägg här nu så länge jag är borta, men det gör de säkert! Okej nu måste jag börja ställa mig hejdåå! // carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards