Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av anna carolina fanny - 20 mars 2012 21:08

hej!

i dag hade vi stafettkarnevals utagningar hehe...

jag tror jag kom med i första laget jag fick tiden 11,70 på 80 meter.

jag hade aldrig sprungit 80m förr fast jag är friidrottare.

men det gick nog bra!

inget annat specielt i dag....

hade bara treningar ikv som var vanliga.

//fanny<3

en outfit!

hejdåå

 

Av anna carolina fanny - 20 mars 2012 19:42

dagens outfit:

polo: H&M 7€

ring: kappahl 2€

kjol: H&M priset?


ser ni att jag lackat naglarna? jag kan nog lägga upp bilder på dem om ni vill men de är inget extra...


ikväll var jag ut och gå med jennifer. det var såå skönt då det var så fint väder.

okej men nu måste jag sluta, ska ju se på halv åtta hos mig färdigt och äntligen hemma. gonatt säger jag redan!

//carro


Av anna carolina fanny - 20 mars 2012 13:55

hello! jeps, engelskan har hållit i sig! hade en såå rolig dag i skolan! :) skrattde typ heeela matte lektionen! kul för oss elever men kanske inte precis för läraren! hehe. vi får nog skärpa oss lite, men läraren sa inte något så det är väl bara att fortsätt då?!! ;) nemen inte är vi nå högljudda utan vi bara fnissar! nog pratat om skolan!

ikväll blir det läxor + en promenad med jennifer. det är så skönt att fara ut och gå! brukar ni fara ut och gå?


btw. jag kommer nog visa dagens outfit här under dagen/kvällen någongång.


//carro


Av anna carolina fanny - 20 mars 2012 07:14

morning! ska snart till skolan så det här blir ett kort inlägg. vaknade nemligen redan klockan 7 och vi börjar 9 så jag tänkte lägga ett inlägg här. jaa, inte finns det ju så mycket att blogga om då det är morgon men jag kan ju berätta vad vi har för lektioner idag. vi har:


Engelska

Engelska

Gymnastik

Gymnastik

Matematik


så det blir nog ganska en så lung dag idag! men nu måste jag sluta. bye!!  

//carro 

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards