Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av anna carolina fanny - 8 mars 2012 20:06

hejsan!

just nu sitter jag och tittar på tv (disney channel)

jag har inte gjort så mycket idag...

va just och skrinna med karin de va no kul de...

alva e på resa nu hon har det sekert det kul.

men nu ska jag fara ner och äta något.

men vi syns hejdåå //fanny <3

                                                            vem är vem???

             

Av anna carolina fanny - 8 mars 2012 19:16

..har jag varit i skolan och vi hade tråkiga timmar!

Efter skolan så for jag till Instrumentarium och prova linser!

Det känns riktigt konstigt att ha linser då man är så van med glasögon,och då man ser sig i spegeln så blir man riktigt förvånad! Hehe!

Annars då..jo jag har varit med Joel och skrinnat som vanligt och imr i skolan så är det friluftsdag och jag ska och åka slalom,vi får se om jag tar med kameran..

Hejdåå!

//Anna

Av anna carolina fanny - 8 mars 2012 15:15

TODAY,TODAY! jepp från och med idag så finns kollektionen!!  


Jag tycker att det är kul då H&M samarbetar med någon stor designer, men själv så tycker jag inte riktigt om stilen. självklart så kan man hitta något snyggt, men det är absolut inte i min prisklass!

gå in på: www.hm.com så hittar du kollektionen där. kanske Du hittar något!


//carro

Av anna carolina fanny - 8 mars 2012 14:33

hur mår ni? här är allt bra! kom just hem från skolan och jennifers. och om ni undrar vad vi gjorde i skolan så kan jag säga er att vi hade kul, men det har vi alltid!! iallafall jag!      


ikväll ska jag öva på religions prov = usch!! skulle hellre gå ut och gå en sväng... men någon gång måste man ju ha det   


åj, glömde nästan att be om "ursäkt" för att jag inte lag "dagens outfit" igår men så här var det, jag glömde det helt enkelt! men det var ändå inget att se bara en långärma+ byxor+ en klocka, inte invecklare än så! men för att inte glömma dagens outfit (som jag gjorde då igår...) så tog jag bilden redan imorse. så jag ser skittrött ut!


 

 

kavaj: lindex priset? (det var denna kavaj jag fick då jag fyllde 8 elr 9 år, hehe!) 

topp: H&M 4.95€

bälte: mommos

byxor: H&M priset?

ring: ???

 

//carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards