Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av anna carolina fanny - 7 mars 2012 17:24

Idag har jag varit i skolan och vi hade Biologi,modersmål,historia och hälsokunskap!

Sen kom jag hem och åt plättar och nu sitter jag här med Cecilia som just har kommit hem från resan!

Och dehär fick jag av henne   

 

Nu har jag inget mer att skriva om!

//Anna!

Av anna carolina fanny - 7 mars 2012 14:07

hej!

i dag har jag varit rikti trött hela dagen...

i kväll har jag träningar hoho jag e så trött men ska nog fara på di ändå...

nu ska jag fara och äta mellanmål, men kanske skriver ett inlägg senare ikväll...

hejdåå //Fanny

bilder på mina skor som jag köppt för några veckor sedan.

                                                                           di kosta bara 20€

                                                                                            

                                                        passar int så bra med sockor i hehe...

Mode · skor
Av anna carolina fanny - 7 mars 2012 14:03

Hej hej! Vad har ni gjort idag då? Jag har varit i skolan idag (förstås!) vi hade "vett och etikett" + matlagning. Åj så kul vi haft!! Vi skrattade typ hela tiden!! Så synd att bara att klassen snart splittras.... :((( men men, vi ska ta vara på den tiden vi har kvar åtminstone!Ikväll ska jag på dans och laga läxor + öva på prov (religion). Bläää! Kommer ingen dagens outfit nu eftersom jag skriver från ipaden så det går liksom inte att ladda upp någon bild. Vet inte varför... Men senare kommer outfiten, blev en jätte enkel outfit idag eftersom vi stod med förkläderna på nästan hela tiden. Men bilden kommer senare. Byeeee!//carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards