Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av anna carolina fanny - 2 mars 2012 22:40

hej! 

det är sent nu och jag ska strax gå och lägga mig, måste bara sätta in lite bilder på onepieces...

di e så gulliga, skulle gärna ha en men di e gätte dyra...

// Fanny  

   


Av anna carolina fanny - 2 mars 2012 18:51

Hejj,idag har jag varit hemma och till stan!

Först så var vi och äta mat på stan,mommo bjöd,sen for vi till en klädbutik och jag fick en ny läderjacka inför våren!

Och så köpte vi mera garn till min mössa jag håller på att sticka!

Jag gick hem från stan för mamma skulle och se på då min lillebror hade fotbollsmatsch.

Då jag kom hem så såg jag på tv.

Kom just hem från att vi hade varit och handla godis!!

Lägger kanske upp en bild på min nya jacka senare!

       

//Anna!

Av anna carolina fanny - 2 mars 2012 17:18

 


//carro

Av anna carolina fanny - 2 mars 2012 15:50

hej!

ska snart fara på jassos kalas...

måste bara välja vad jag ska ha på mig...

i dag har jag varit och shoppat med alva men jag säger inte vad vi har köppt,

jasso kanske läser bloggen...

men vi fynda rikti åt jasso!

hon kmr no att gilla vad vi har köpt!

nu måste jag byta om men vi hörs! <3

// fanny

 

Av anna carolina fanny - 2 mars 2012 14:39

hello! nu är jag hemma, eller jag är vid victorias! har mycket att berätta och jag ska självklart visa bilderna tog och vad jag har shoppat! såg karin vid simparadiset (mer om det sen) så vi var uppe på hotell rummet och pratade och spelade kort med henne.


just nu-- sitter och äter nytt bakat bröd med vitlökssmör och honungsmelon, mums! har även varit och shoppat och varit och "lunchat" med victroria. det blev vietnamesisk mat den här gången. vi tog broiler och ris men det var lite för mycket peppar för min del. men nu har jag inget mera att berätta för stunden men jag ska snart skriva om resan! see you!


//carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards