Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av anna carolina fanny - 11 mars 2012 17:26

det här är mina fina katter Laban och Frida!

Frida

   

Laban

Laban är Fridas son. båda är riktigt fluffiga och mjuka att gosa med!   

frida har haft många gånger kattungar. sammanlagt har hon väl haft...hmm får börja räkna här nu.. 


1:a kullen: Maja,Lisa,Linus och tessi men hon dog. :(

2:a kullen: Laban,Musse och Mimmi

3:a kullen: Moa,Emil och Tessi

4:a kullen: Ludde och Oskar

5:e kullen: Molly, Skooby, Pips och Missan

6:e kullen: Cajsa, Pippi, Sniff och Labulina


jaa, så 20 katter + frida sammanlagt!! hjälp vad mycket!

Här är en bild från vår senaste kulle, alltså 6:e kullen då!

 

från vänster: Pippi, Cajsa, Labulina och Sniff

 

okej hoppas att det inte blev allt för tråkigt inlägg det här om djur. har ni några husdjur? vad heter de?

//carro

Av anna carolina fanny - 11 mars 2012 10:02

färg är det som gäller i sommar!

i sommar ska man dock inte satsa på smala höga klackar utan istället på ett par skor med "klumpiga" klackar. bara ett litet tips liksom! här kan ni se några plagg som kommer vara väldigt moderna. afrika/indiska stilen kommer också att vara modern.  

(kollaget har jag gjort själv!!)


idag ska jag inte göra något speciellt, laga läxor, gå ut och gå, jaa typ bara det! igår var jag ut och gå en sväng kanske 5/6 kilometer. det var riktigt skönt ska jag sägar er. det är ganska skönt att vara ut och gå då man är själv, man kan rensa huvudet liksom! pröva! det kanske är tungt men efteråt är det skönt att bara slänga sig ner i soffan framför tvn!


hopps, jag som skulle göra ett mode inlägg så blev det ett mode inlägg med sport i sig istället! konstiga jag!

//carro

Av anna carolina fanny - 11 mars 2012 07:16

  

 

Jippiiiii!!! var så nervös att danny skulle vinna (inte skulle det gjort något om han vann men jag hejade ju på loreen.) men hon vann, VANN!!! yes!!!!  

ska absolut rösta på henne i eurovision! hoppas hon vinner det också!   

 

det var meningen egentligen att jag skulle suttit där i globen och sett hela showen live men mamma for istället, sååå fusk! hoppas hon tagit massor av bilder! hehe. vem röstade ni på?

 

//carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards