Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av anna carolina fanny - 19 mars 2012 22:33

hej!

  snabbt bara en liten gullig outfit...

imr är det stafettkarnevals utagningar så jag ska gå och sova nu önska mig lycka till<3

hejdåå

//fanny    

   

   

Tv

Av anna carolina fanny - 19 mars 2012 20:13

Just nu sitter jag och ser på Familjen annorlunda..ojoj!

Idag har jag varit i skolan och då jag kom hem så gjorde jag ingenting senare efter maten kom min kompis Liza hit och efter en stund kom oxå hennes andra kompis med oss och vi var ute och efter att de har farit hem har jag varit och duscha och nu ska jag fara och föna håret då det är paus!

Gonatt!

//Anna

Av anna carolina fanny - 19 mars 2012 19:16

en läsare ville göra ett länkbyte så då gör vi det! kolla in deras blogg!  

adressen är:


www.enhakunamatata.blogg.se


//carro

Av anna carolina fanny - 19 mars 2012 19:00


Gjorde ett kollage av sockersöta klänningar/kläder från Fokiwa. kläderna är faktiskt riktigt söta och fina! dock faller inte alla kläderna mig i smaken MEN jag hittar ju som vanligt massor som jag tycker om! här är några av dessa saker! det fanns mycket mer som jag tyckte om men de här var bland favoriterna! om ni vill titta närmare på alla kläder så ska ni gå in på www.Fokiwa.se ni kommer hitta åtminstone något som ni tycker om! :)


var med jennifer ut och gå ca 6km. och åj så fort det gick! jag fattar inte att det kunde gå så snabbt. men strunt samma,nu blir det TV och kvällsmat! :)

Av anna carolina fanny - 19 mars 2012 14:20

MOI!! ;) finskan har suttit i sen skolan! bra eller dåligt? hur som helst så var det en helt okej dag idag. varken dålig eller superduper bra, men bra var den iallafall men inte så bra heller....okej nu slutar jag!! blev lite invecklat men vi säger som så att dagen var helt ok!

vi hade muskelträningar på jumppan så har väldigt sjuka ben och armar. måste börja träna mer, är alldeles för otränad!! :)


ikväll blir det läxor. men annars vet jag inte vad jag hittar på. en promenad? vad säger du jennifer?!! ;)


Dagens:  

haha, varför står jag i gardinet?! :) 


halsduk: H&M 7.95€

T-paita: Halpa halli 5€ (den är mera grön/korllfärgad IRL)

topp: H&M 4.95€

tights: lindex priset

armband: svart och guld, lindex 1€ + nominaton

ring: kappahl 2€

 

//carro



Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards