Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av anna carolina fanny - 3 mars 2012 19:38

Sitter och skriver från ipaden så detta inlägg blir ytterst kort. Ikväll har jag inte gjort mycket kollat film, ätit honungsmelon lackat naglarna, rensat garderoben mm! Så med andra ord en ganska så chill kväll! Hittade mycket i min garderob som jag inte använt på tusen år!! :) men hittade också plagg som var allt för småa och allt för "fula". Har suttit och fotat alla plagg jag ska/tar bort från garderoben så ni kan få se. Det var verkligen jobbigt, men också kul kan jag säga er! Okej men nu hinner jag inte skriva mer, ska ju se på andra chansen. Vem hejar ni på? Jag har inte någon riktigt favorit nu i andra chansen men i finalen hoppas jag att loreen vinner!:)) melodifestivalnörden har nog pratat färdigt nu för den här gången men kommer nog inom kort tillbaks! Hehe! Okej men nu måste jag "dra" bye!// carro

Av anna carolina fanny - 3 mars 2012 18:31

Hej!

Idag har jag varit till stan med pappa och Joel (min lillebror) Vi var och se på telefoner!

Sen har jag läst,pysslat,stickat och så har jag varit till kokkola igen,men vi köpte inget för mamma o pappa sko bara ha nå lampor oså for vi och dricka på arnolds!

Sen var jag till Supermarket och köpa en Frida tidning!

//Anna

 

   


Av anna carolina fanny - 3 mars 2012 13:06

hej! idag har jag börjat dagen med en skidtur på ca 6/7 kilometer. och ja, det känns i benen! idag ska jag inte göra speciellt mycket men ikväll ska jag se på svergies melodifestival 2012. mitt favorit TV program, helt klart! som sagt så har jag en hel del bilder så jag vet inte direkt var jag ska börja men här kan ni se vad jag har shoppat åtminstone! kommer nog ikväll bilder eller imorgon någon gång.


jaa, inte har jag så mycket att säga nå mera men snart efter jag laddat upp bilderna här så ska jag ta och rensa ur min kläd-karderob. börjar bli lite fullt där! ;) sen ska jag lacka naglarna. jag vet inte vad det ska bli men om ni har några förslag så är det bara att kommentera!


okej här är det vad jag har shoppat!

     

 en fin blå börs/telefon fodral (från H&M) som kan användas till mycket! 2.95€  

en svart "kavaj" (jag vet inte vad man ska kalla den) från kappahl. 5€

 '

ett nytt maskara. H&M 4.95€

   

"nagel-klistermärken". seppälä 1.95€/st

   

nagellack. H&M 0.95€/st

   

ännu mera nagellack! jag tror bestämt att jag har 31 nagellack nu, hehe!

 halpa halli 1€/st

   

hår donut (heter det så?). H&M 2.95€

    

den ser ganska stor ut men den passar väldigt bra. kappahl 3€

 

//carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards