Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av anna carolina fanny - 23 mars 2012 15:42

Hej,idag har jag varit i skolan och inte hände det nått speciellt..

Då jag kom hem så kom Cecilia med och vi lagade en sak på hennes blogg sen fo jag till grannens kaniner och Supermarket där vi köpte godis och chips som jag ska ha med till Carolinas.

Kom just från duschen och ska snart och äta!

Flisan tycker oxå om fredagar!

//Anna 

Av anna carolina fanny - 23 mars 2012 15:13

hello,hello!!  har just ätit tortillas. gott! hade en rolig dag idag också! var också efter skolan på en "höj konditions" kurs. fick såå mycket stickningar. aj, så sjukt det tog!

nåjaa, nu till något annat. ikväll kommer anna hit och sover över!!! kuuul!! hon har inte sovit här sen...jaa...sen julen kanske? så ganska så längesen... vi kanske far på disco sen. men vi vet inte riktigt ännu. iallafall så ska jag locka håret på min lillesyster och "sminka" henne lite smått. senare kommer sara också så då ska jag "sminka" henne också. jag kan nog lägga upp bilder på sminkningen och frisyren då senare/imorgon.


men nu ska jag börja locka håret på sofia och vänta på anna så, bye!

 

 dagens outfit:

jacka: lindex priset?

klänning/tunkia: tuuri 5€

byxor (som jag har rullat upp där nere): kappahl

klocka: från någon tidning

ring: glitter 2.50€

 

//carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards