Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av anna carolina fanny - 31 mars 2012 15:59

åkte till stan och skulle se på den gröna byxorna. till min stora besvikelse så fanns de inte men det blev dessa åt mig istället...

de rosa åt mig och de gula åt min syster.  :)) 16.95€   behövde ett par ljusare jeans till våren så det fick bli dessa. kappahl 27.95€ passar på att visa vad jag köpte igår också! dessa är från kappahl och kostade 3€/ st. MEN man fick ta 2 betala för en ;) behövde verkligen en guld och silver ring. och dehär tyckte mamma såg ut som några påskägg, men vad gör det, det är ju ändå påsk om en vecka!!! 


ikväll kommer jennifer hit och sover över så det blir inte mycket uppdatering. men jag känner nog att jag bloggat mitt idag!    //carro

Av anna carolina fanny - 31 mars 2012 13:19

far till stan nu och se på de gröna byxorna. hörs senare!  


//carro 

Av anna carolina fanny - 31 mars 2012 11:05

godmorgon bloggen!

har varit på dans nu imorse så känner mig lite trött, men inte gör det något!  ;)

tar det bara lungt idag då!

kanske far till stan en sväng för att köpa ett par färgade (!!!!) byxor. hoppas jag hittar ett par gröna! :))


dessa vill jag ha! från Kappahl   dessa vill min syster ha! från kappahl

 

//carro

Av anna carolina fanny - 31 mars 2012 08:10

glömde att lägga upp gårdagens outfit. eller snarare det funkade inte.

men nåjaa här är den!

 (tyvärr syns ju inte riktigt hela) 

halsduk: lindex 2.90

topp: (som är intoppad innanför byxorna) H&M 3.95€

kavaj: lindex 14.95€

byxor: kappahl priset? (de är ur gamla!)

armband: Lindex och turkiet

//carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards