Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av anna carolina fanny - 9 mars 2012 18:50

Hej,idag i skolan så var jag och min kompis Sophie och åka slalom!

De var nog för hela skolan men alla for inte...det var suuperkul och jag föll bara en gång och det var i liften,känner mej proffsig! ;)

Det tog nästan 1 och 1/2 timme att köra dit och samma tillbaka så det var en ganska lång resa men jag och Sophie hadd så kul på hemvägen..hehe

Sen kom jag hem och mommo och moffa kom och hämtade mej och Robin från skolan och så fick vi fara dit och äta mat,sen har jag bara varit till Prisma och köpa godis och nu ska jag bara se på tv!!

Hejdåå!!

//Anna


Av anna carolina fanny - 9 mars 2012 14:11

Hello,hello! sitter här och bara stirrar upp i taket efter en bra skoldag. vi hade någon sorts "talang-show" idag så vi missade många lektioner! yey!! sen hade vi religions prov. som gick...bra,faktiskt! få se vad jag får...


ikväll blir det kalas för min del. kommer säkert att bli kul!   

nej vet ni? nu vet jag inte vad jag ska skriva om,det är tomt i huvudet. men det kommmer nog säkert inlägg om något annat snart är jag säker på. för direkt efter jag loggat ut så kommer jag alltid på något, och det kommer säkert hända! fredag idag, kom jag på! vad ska ni göra idag då?  =) 


     


Dagens outfit:

t-paita: seppälä 3€ (den har guldiga knappar där uppe)

shorts: kappahl 3€

strumpbyxor: H&M 14.95€/2 st



// carro

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards