Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av anna carolina fanny - 16 mars 2012 22:24

måste börja sova nu, har sett en film färdigt och ska nu börja sova. så med de orden säger jag godnatt alla!   //carro


Av anna carolina fanny - 16 mars 2012 21:52

Kom just in efter att ha matat 5 kaniner och sett för FÖRSTA gången i mitt liv ett norrsken!!

Sen jag skrev sist så har jag varit med min kompis Liza och först var vi här och gjorde inte så mycket sen for vi till hennes och vi..hade kul!

Sen kom hennes kompis dit och vi for till Supermarket och köpa godis för det är ju fredag!!!

De kom till mitt sen och det var meningen att de bara skulle komma och hämta en socka som jag hade lånat av Liza i över ett halvt år! Men de var här i kanske 2 och ½ timme!

Sen då de skulle fara hem så såg vi norrsken och jag hade tänkt ta bild men det blev inget..

//Anna

Av anna carolina fanny - 16 mars 2012 16:27


   


det här fick jag av mommo och moffa efter de varit på resa. äääälskar byxorna de är såå fina! de är de perfekta byxorna i sommar. skorna var dock lite stora men det är bara att spara de! + så fick vi godis också!  


//carro



Av anna carolina fanny - 16 mars 2012 16:13

hello!! sitter och inte gör något! vet inte vad jag ska hitta på...


idag i skolan såg vi film (jag vet, igen!!) och bara hade vanliga tråkiga lektioner.

sen efter skolan var jag på någon sorts "klubb" där man "idrottar" (nemen inte vet jag vad exakt vad man ska kalla det men man träna och så...) de var helt ok!


här är dagens outfit, vad tycker ni??

 


halsduk: seppälä 1.50€

tunika: lindex 2.80€

byxor: kappahl 19.95€

armband: det blåa, Gril:it. de smala som knapp syns H&M. men de är så gamla så jag inte minns priset, hehe!

 

//carro

Av anna carolina fanny - 16 mars 2012 15:35

Har just varit till stan med mamma och Joel och mina nya glasögon har kommit!

Vi köpte lite kläder tills vi far på resa!

 

Idag har jag varit i skolan och efter det for jag till stan,nu då jag har kommit hem har jag inte gjort nått men snart ska jag vara med en kompis!

//Anna

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards