Anna,Carro & Fanny

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av anna carolina fanny - 6 mars 2012 19:35

hej!

jag var just på träningar och nu ska jag snart hoppa i dushen...

förlåt att jag inte satte ett inlägg igår men anna o carro sätter också in mycket inlägg som är bra!

i går kväll lackade jag mina naglar franskmanekyr...

de blev inte så bra men man kan nöja sig!

nu ska jag hopp i dushen

men see you soon...

bye bye!

//Fanny <3

gulliga skor vid seppälä...

 

Mode · skor
Av anna carolina fanny - 6 mars 2012 18:21

  

finns ingen annan i år som är så bra som hon!!! visst så är Molly Sanden bra och några andra, men hon slår alla!!! fantastisk låt, fantastisk röst, fantastiskt nummer, fantastiska kläder, kan det bli bättre? nej, det kan det inte!!!! alla ska rösta på henne så jag får se henne i eurovision så vi finländare kan också rösta!! åååååååh!!  


// melodifestivalnörden carro!   

Av anna carolina fanny - 6 mars 2012 17:22

halojj!! har idag varit i skolan (vi skidade på gympa=tråkigt! men ändå blev det kul på slutet!! hehe...) sen efter skolan for jag och några kompisar till stan och köpa en present till en kompis. det blev mycket, men bra saker! sen kom de till vårt och vi gjorde ett kort och vi satte och talade en stund. och nu sitter jag här! ska visa dagens och gårdagens outfit nu eftersom jag inte visade gårdagens outfit igår...


 

 

detta var gårdagens:

 halsduk: H&M 7.95€

armband: nominatinon

T-paita/tunkia: kappahl 3€

bälte: faffas gamla!!

topp: H&M 4.95€

tights: lindex priset?

 


halsduk: H&M 7.95€

transparent skjorta: kappahl 5€

bälte: ?

byxor: kappahl 19.95€ (de ser en aning konstiga ut på bild tycker jag.)

ring: hemgjord (den syns knappt..)

 

   

 

och detta är de naglar jag har nu! jag tycker att de blev ganska söta. vad tycker ni?


//carro 

Av anna carolina fanny - 6 mars 2012 16:09

Heej!

Idag har jag varit i skolan och vi har haft religion med en rolig lärare..hehe,sen hade vi två timmar textilslöjd och jag och Janina (janinajansson.blogspot.com) planerade vår Onepiece som vi håller på att sy och sista timmen hade vi fysik..trååkigt!

Sen har jag ätit,varit och skrinnat med Joel och hjälpt min storebror Robin att sortera reklam!

Nu ska jag ställa mej till jumpa!

//Anna

 

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards