Anna,Carro & Fanny

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

3.3.2012

Av anna carolina fanny - 3 mars 2012 13:06

hej! idag har jag börjat dagen med en skidtur på ca 6/7 kilometer. och ja, det känns i benen! idag ska jag inte göra speciellt mycket men ikväll ska jag se på svergies melodifestival 2012. mitt favorit TV program, helt klart! som sagt så har jag en hel del bilder så jag vet inte direkt var jag ska börja men här kan ni se vad jag har shoppat åtminstone! kommer nog ikväll bilder eller imorgon någon gång.


jaa, inte har jag så mycket att säga nå mera men snart efter jag laddat upp bilderna här så ska jag ta och rensa ur min kläd-karderob. börjar bli lite fullt där! ;) sen ska jag lacka naglarna. jag vet inte vad det ska bli men om ni har några förslag så är det bara att kommentera!


okej här är det vad jag har shoppat!

     

 en fin blå börs/telefon fodral (från H&M) som kan användas till mycket! 2.95€  

en svart "kavaj" (jag vet inte vad man ska kalla den) från kappahl. 5€

 '

ett nytt maskara. H&M 4.95€

   

"nagel-klistermärken". seppälä 1.95€/st

   

nagellack. H&M 0.95€/st

   

ännu mera nagellack! jag tror bestämt att jag har 31 nagellack nu, hehe!

 halpa halli 1€/st

   

hår donut (heter det så?). H&M 2.95€

    

den ser ganska stor ut men den passar väldigt bra. kappahl 3€

 

//carro

 
 
Karin

Karin

4 mars 2012 09:08

Börsen är skit snygg!

http://AlvaKarin.bloggplatsen.se

anna carolina fanny

4 mars 2012 11:07

tack! fanns i en fin grön färg,gul och guld...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna carolina fanny - 18 juli 2012 11:13

Den andra bloggen hade farit bort så här är den nya:    annacarolinafanny.blogspot.com   //Anna,Carro och Fanny  ...

Av anna carolina fanny - 29 april 2012 13:16

ny blogg nu!   www.annacarrofanny.blogspot.com   // Anna, Carro & Fanny ...

Av anna carolina fanny - 29 april 2012 07:23


god morgon! försöker trycka så försiktigt jag kan på tangenterna så jag inte ska väcka Anna och Fanny. på något vis blir det alltid så att jag vaknar först när vi sover över. men det kan ju också bero på att Fanny nästan luggit på minn madrass inat...

Av anna carolina fanny - 28 april 2012 20:34


hej! Nu sitter vi och ser på carro som dansar och cyklar haha... hon e no bra på å dans vi har musik på högsta volym så de e no filis!!! hon dansar loreens dans... nu ska vi no dansa vidare men skriver sekert senare o. // Anna Carro och Fan...

Av anna carolina fanny - 28 april 2012 17:25

några av bilderna vi just fotat. // Anna, Carro och Fanny                                                                                      ...

Presentation


Hej!
Vi är tre tjejer som äger denna blogg! Här kommer ni att få läsa om mode,djur,sport m.m! Följ gärna bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Google översätt

Omröstning

vilken film är bäst?
 High school muscial 1
 High school muscial 2
 High school muscial 3

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Anna, Carro & Fanny

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards